Let op!Beëindiging ondersteuning Internet Explorer. Lees meer

Log in op VerzekeringsInzicht

Wachtwoord vergeten?
Hulp bij inloggen
Account activeren

Hulp bij inloggen

Het lukt niet om in te loggen

  • Uw gebruikersnaam heeft u per brief ontvangen.
  • Uw wachtwoord heeft u gekozen bij het activeren van uw account.
  • Let op: In uw wachtwoord en gebruikersnaam wordt onderscheid gemaakt tussen hoofdletters en kleine letters.

Uw account nog niet geactiveerd?

  • Voordat u kunt inloggen dient u uw account te activeren. Klik hier om dat te doen.

Beëindigd Ondersteuning van Internet Explorer

Per 1 maart 2021 beëindigd VerzekeringsInzicht.nl ondersteuning voor Internet Explorer.

Waarom geen ondersteuning meer?

Microsoft heeft in 2015 'Edge browser' uitgebracht om Internet Explorer te vervangen.
Sindsdien zijn er slechts beperkte updates uitgebracht voor Internet Explorer.

Het verschil tussen Internet Explorer en andere browsers is inmiddels zo groot dat de ondersteuning een te grote inspanning vraagt in verhouding tot het aantal gebruikers (3%) dat deze browser gebruikt.

Welke browsers worden wel ondersteund?

VerzekeringsInzicht.nl biedt ondersteuning voor Chrome, Firefox en Edge.

Wat gebeurd er als ik Internet Explorer blijf gebruiken?

Als u Internet Explorer blijft gebruiken zullen sommige functionaliteiten van VerzekeringsInzicht.nl niet meer te gebruiken zijn. Op termijn zal de toegang via Internet Explorer volledig worden afgesloten.

Moment geduld a.u.b.

 

 

De gegevens konden niet worden geladen...

Browsersessie bijna verlopen

U bent te lang niet actief geweest binnen Verzekeringsinzicht.nl.

Geef hieronder aan of u verder wilt werken. Als u geen keuze maakt, dan wordt u om veiligheidsredenen uitgelogd.

Uitloggen